به گزارش ایسنا، دکتر علی محمدی با بیان این که « از دو سال گذشته اقدامات خوبی برای آموزش مهارت آموزان ماده ۲۸ در حوزه فرهنگی و اجتماعی منطبق با ساحت‌های شش گانه سند تحول شروع شده است» گفت: در دوره جدید برای هفت مهارت معلمی، تولید محتوا در قالب متن و فیلم آموزشی تهیه و در دسترس مهارت‌آموزان برای شرکت در آزمون پودمان دوم که در ششم شهریور ماه برگزار شد، قرار گرفت.

وی  افزود: هفت مهارت معلمی که در آن تولید محتوا شده است شامل آموزش عمومی قرآن و عترت، آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش فن بیان و سخنوری، آموزش برنامه‌ریزی فرهنگی، آموزش هنرهای تجسمی، آموزش کمک‌های اولیه و امداد و نجات و آموزش بیانیه گام دوم انقلاب است.

عضو هیئت رییسه دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره آموزشی مهارت آموزان ماده ۲۸ گفت: نیاز  این افراد برای  معلمی در حوزه دانشی کمتر و بیشتر در حوزه های فرهنگی، تربیتی و مهارت های معلمی  است که  با تلاش شبانه روزی همکاران دانشگاه و حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی محتوای الکترونیک هفت مهارت آماده و در سامانه آزمون مهارت آموزان ماده ۲۸ بارگذاری شده است. 

وی با اعلام اینکه شیوه آمادگی نومعلمان در قالب مهارت‌آموزان ماده ۲۸ در حوزه فرهنگی و اجتماعی  تغییرات اساسی داشته است افزود: در جهت تربیت معلم شش ساحتی و معلم با کیفیت اقدامات موثری انجام شده است. 

محمدی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم محور آموزش مهارت‌آموزان شغل شریف معلمی در راستای رسالت اصلی دانشگاه در حوزه تربیتی و فرهنگی باشد و این مهم، بهتر است در متن اصلی برنامه‌ها و با اولویت دوره آموزشی مهارت‌آموزان ماده ۲۸ مورد توجه قرار بگیرد. 

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه در پایان افزود: بیش از ۹۵ درصد از شرکت‌کنندگان در آزمون فرهنگی مهارت‌آموزان موفق به کسب رتبه قبولی برای حضور در کلاس‌های درس از مهر امسال شده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید